با تقویم هایی که بدرقه ام کردند تنها نشسته ام...

با تقویم هایی که بدرقه ام کردند تنها نشسته ام...

به نام بخشنده بزرگ...داور بر حق...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 26108
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 93
تعداد آنلاین : 1



نظر؟؟؟؟؟

 

دوست جونام شما ک تا این جا اومدین لطف کنین با نظرتون خوشحالم کنین

 



نظرات شما عزیزان:

حسام
ساعت15:13---8 بهمن 1391
خوندم خوندی خوند
خوندیم خوندید خوندند
لذت بردم لذت بردی نمیدونم لذت برد یانه
لذت بردیم لذت بردید نمیدونم لذت بردند یا نه
نظر خواستی دادم نمیخواستیم میدادم
که بگم قشنگ بود
ببین که چه کارا میکنه این دنیا رفتم فیسنما یه حاضری بزنم دیدم که فردا تولدته رفتم یه تبریک بگم دیدم که بهتره یه توصیه هم بکنم رفتم توصیه کردم گفتم بزار ببینم پیجش چیا داره رفتم پایین تر یه سری نظرم دادم اینقدر رفتم که رسیدم به آدرسه وبلاگت گفتم یه سری هم بزنم
سر زدم خود به خود تا تهشو خوندم
بعد گفتم نظر هم بدم بد نیست


elham
ساعت23:09---30 شهريور 1391
بهتر از اين نميشه!

nasim
ساعت0:30---30 شهريور 1391
kheily ghashang budan

kiana
ساعت21:53---10 مرداد 1391
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´*•.¸¸.•¨`

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

دل آدما،

شیشه نیست که روی آن
پاسخ: mersi dooste golam


kiana
ساعت21:51---10 مرداد 1391
khiliiiiiiiiiiiiii bahal bod

shima
ساعت15:44---21 خرداد 1391
همه چی عالیه عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: دخترک باران تاريخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

قلب ابر ها تند تند میزند مثل باران... با هر رعد و برق خیالت بارانی میشوم....

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to yasmin-rain.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com